fredag 31 juli 2015

Jag trodde knappt mina ögon när vi skulle bo i ett TÄLT utan uppkopling. Tältet kallas inte tält, det kallas ''yurt''. Man måste gå till ett kafé för uppkoppling och till duschrummet för eluttag där måste man också diska om man har någon. Men jag är inte direkt en sån person som behöver wi-fi dag ut och dag in men det klart ibland saknar man sin instagram. Hur som helst, i morse åt vi frukost nehe vad skulle vi annars ätit middag aja nu måste jag fokusera frukost: yoghurt med flingor och frukt sedan fick Kim gå med all disk till duschrummet och diska upp det. Igår kväll hade vi rätt mysigt jag och mamma satt i en säng i ett tält som var indian inspirerad och åt smörsockrade kex från Kina men vi är i England, det var en lite annorlunda känsla och stämning med det fanns ju andra saker att äta så det blev rätt mysigt. //Melodie <3 <3

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar